6 czerwca 1944 roku stało się coś, co na zawsze odmieniło losy świata. Nastał Dzień Sądu. Nieumarli wstali z grobów, by pożreć ludzkość... Tak rozpoczyna się alternatywna historia przedstawiona w systemie RPG stworzonym przez Leonardo Morettiego i Matteo Cortiniego. Jego popularność dostrzegli deweloperzy ze studia Dreampainters, którzy na bazie Sine Requie postanowili przygotować mroczną przygodówkę z elementami cRPG.
Podobnie jak w „papierowym” pierwowzorze, akcja
Sine Requie: Anno XIII osadzona zostanie trzynaście lat po wspomnianym wydarzeniu. Gracze wcielą się w mieszkańca Rzymu – stolicy Świętego Imperium pod twardymi rządami Watykanu. Simone Tagliaferri, główny projektant gry obiecuje dojrzałą fabułę i wiele trudnych wyborów pomiędzy moralnością a ambicją. Tytuł powinien ukazać się pod koniec przyszłego roku w wersji na komputery PC.
„To prawda! Mimo zaleceń naszego psychiatry, jesteśmy bestialsko gotowi na tę nową przygodę! Nasze wypełnione robakami oczodoły łakną zobaczyć pierwsze obrazki z gry. Chodźmy zatem! Bez nadziei. Bez oddechu, po prostu ślepa potworność!” - przekonują Matteo Cortini i Leonardo Moretti, którzy współpracują z zespołem deweloperskim studia
Dreampainters.
Źródło:
"Olek" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2012-06-12 08:25:50
|
|